Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Ecological image of an enterprise in the context of social risk
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule skoncentrowano się na analizie badań dotyczących stanu świadomości przedsiębiorców w kontekście pracy nad strategią postępowania w kryzysie. Jednocześnie sformułowano zalecenia i sugestie dla przedsiębiorców w zakresie kreowania wizerunku i wykorzystania social media w warunkach kryzysowych. (abstrakt oryginalny)
The article concentrates on research data analysis about state of enterpreneurs' awareness about strategy of operating in crisis, related to their own situation. In parallel the suggestions and recommendations were given for enterprises in relation to image creation, usage of social media etc. in crisis situations. (original abstract)
Twórcy
autor
- Przemysłowy Instytut Motoryzacji
Bibliografia
- Public relations w małych średnich firmach, pod. red. J. Olędzki, D. Tworzydło, Z. Chmielewski, ASPRA-KR, Warszawa 2011.
- J. Miroński, Komunikowanie marketingowe, w: Komunikowanie w perspektywie ekonomicznej i społecznej, pod. red. B. Junga, SGH, Warszawa 2001, s.81.
- K. Wójcik, Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Warszawa 2009, s.27.
- W. Pisarek, Nowa retoryka dziennikarska, Universitas, Kraków 2002,s.19.
- Co nas łączy, co nas dzieli? Red. J. Mucha, E. Markiewicz-Niedbalec, M. Zielińska, Polskie Towarzystwo Socjologiczne, Zielona Góra 2008, s.302.
- M. Pytlak, Przemiany społ.-gosp. Miasta w strefie podmiejskiej aglomeracji na przykładzie Grodziska Mazowieckiego, rozprawa doktorska, SGH, Żyrardów 2011r., s.339.
- http://forrester.typepad.com/groundswell.
- A. Czarnecki, R. Korsak, Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, s.174-175.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171345015