PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 4 (53) | 110--118
Tytuł artykułu

Rola prezydencji Polski w UE w zakresie edukacji

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Consequence of Poland Presidency in European Union in the Field of Education
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W roku 2011 Polska obejmie prezydencję w Unii Europejskiej. Edukacja jest jednym z obszarów strategicznych współpracy państw UE. Celem artykułu jest przybliżenie roli prezydencji Polski w UE w zakresie edukacji. (abstrakt oryginalny)
EN
In 2011 Poland will take charge of presidency in European Union. Education is one of the strategic subject of European Union co - operation. The aim of the paper is to present consequence of Poland presidency in European Union in the field of education. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
110--118
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
  • Kowalska I.: Edukacyjne konta osobiste instrumentem rozwoju pozarolniczych funkcji wsi. W: Turystyka w rozwoju obszarów wiejskich. Praca pod red. I. Sikorskiej - Wolak. Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2007
  • Kowalska I.: Financing of distance learning in rural areas by the European Social Fund. In: Problems of world agriculture. Polish Agriculture and Food Economy within the EU Framework. Warsaw University of Life Sciences Press, Warsaw 2007
  • Kowalska I.: Bank Services for Structural Funds on the Example of Individual Learning Accounts. Ekonomika i organizacja gospodarki żywnościowej 65/2008
  • Program przygotowań Rzeczypospolitej Polskiej do objęcia i sprawowania przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej. Dokument przyjęty przez Radę Ministrów w dniu 13 stycznia 2009 r. Tekst ostateczny Warszawa, styczeń 2009 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171347991

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.