Warianty tytułu
Costs of the Target Adopters of Ecological Lifestyle Programs
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono główne grupy docelowe programów kształtujących proekologiczny styl życia oraz analizę kosztów, które wiążą się ze zmianą stylu życia na bardziej proekologiczny. Wskazano, że identyfikacja tych kosztów i zniwelowanie ich odpowiednio dobranymi korzyściami ma kluczowe znaczenie w zmianie zachowania na proekologiczne. (abstrakt oryginalny)
The article presents the main groups of target adopters of Ecological Lifestyle Programs and the analyses of costs of changing lifestyle into more ecological. The article also shows that the identification of these costs and eliminating them by appropriate benefits play a crucial role in changing the behaviour into ecological. (original abstract)
Rocznik
Strony
201--210
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
- Antonides G., van Raaij W.F., Zachowanie konsumenta, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003.
- Burger T., Świadomość ekologiczna społeczeństwa polskiego u progu XXI wieku. Raport 1/2000, Instytut na Rzecz Ekorozwoju, Warszawa 2000.
- Gliński R, Polscy Zieloni. Ruch Społeczny w okresie przemian, PAN, Warszawa 1996.
- Iwankiewicz-Rak B., Marketing organizacji niedochodowych, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu nr 756, Wrocław 1997.
- Styś A. (red.), Marketing usług, Wyd. Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 1996, s. 124-125.
- Podręcznik Ekozespołu, GAP Polska, Warszawa 1997.
- Pickens P.M., Community-Based Social Marketing as a Planning Tool, University of Oregon 2002, Oregon 2002.
- Rados D.L., Marketing for Nonprofit Organizations. Greenwood Publishing Group, London 1996.
- Sargeant A., Marketing w organizacjach non profit, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.
- Wiśniewski A. (red.), Świadomość ekologiczna konsumentów polskich, Konsumencki Instytut Jakości, Warszawa 1995.
- Zaremba S., Marketing ekologiczny jako narzędzie realizacji ekorozwoju, Wyd. Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2004.
- Zaremba-Warnke S., Korzyści oferowane odbiorcom w programach kształtujących proekologiczny styl życia, [w:] T. Borys (red.), Gospodarka a Środowisko nr 7, Prace Naukowe AE we Wrocławiu nr 1185, Wrocław 2007, s. 120-128.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171350063