Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Dzisiejszy świat to potok technologicznych zmian, który zalewa biznesmenów i menedżerów. Dla prowadzących mniejsze firmy tempo zmian wydaje się tak galopujące, że nie mogą za nim nadążyć. Wielu z nas fantastyczna szansa jaką jest Internet pociąga, a zarazem onieśmiela. Internet daje możliwość dostępu do niewyobrażalnych ilości informacji w ciągu kilku sekund; dociera w oka mgnieniu do milionów ludzi. Właścicielowi małej firmy jawi si ́ jako możliwość wyrównania szans, ale również wielka tajemnica. Naturalnie, że każda firma mogłaby mieć w sieci witryn ́ równie atrakcyjną jak IBM, Microsoft czy Disney, ale jaka byłaby z tego korzyść, jeśli nie moglibyśmy zachęcić ludzi do odwiedzenia jej. Planowanie działań w Internecie powinno obejmować między innymi na- stępujące czynności: • zdefiniowanie celu wykorzystania Internetu w działaniach organizacji, • określenie grupy docelowej działań poprzez sieć, • określenie szczegółowych celów jakie mają spełnić działania w sieci, • wybór sposobów prowadzenia działalności w Internecie, • projektowanie zawartości witryny internetowej i wirtualnego biura prasowego, • stałe aktualizowanie zawartości nośników informacji w Internecie, • monitorowanie w sieci działań niszczących wizerunek i reputacji firmy, • opracowanie planu działań antykryzysowych. Z technicznego punktu widzenia w Internecie jest jeszcze mnóstwo miejsca do zagospodarowania. Każdego dnia powstają nowe witryny i ulepsza si ́ już istniejące. Małe przedsiębiorstwa z coraz większa pomysłowością wykorzystują technologię, by zaprezentować się klientom, o dotarciu do których nie mogły kiedyś nawet marzyć. Należy tylko dobrze wykorzystać szansę, jaką daje Internet, aby w połączeniu z dobrze prowadzoną strategią osiągnąć olbrzymie zyski.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
165--179
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
- Hoffman D. L., Novak T. P., Chattrjee P., Commercial scenarios for the Web: opportunities and challenges, www.ascusc.org/jcmc/vol1/issue3/hoffman.html, 1995.
- Konikowski J., Public Relations w Internecie, Internet, luty 1999.
- Levine M., Public relations w Internecie, Warszawa 2003.
- Sznajder A., Marketing wirtualny, Kraków 2000.
- Umpirowicz S., Internetowe narzędzia public relations.
- Wielki J., Elektroniczny marketing przez internet, Warszawa 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171350533