PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 32 Computer science : methods, models, applications | 93--106
Tytuł artykułu

E-Trade of Food Products on the Example of Selected E-Shops

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
E-handel artykułami codziennego użytku na przykładzie wybranych sklepów internetowych
Języki publikacji
EN
Abstrakty
W artykule omówiono specyfikę klienta w Internecie oraz specyfikę sklepu internetowego. Następnie przedstawiono wyniki badań wybranych e-sklepów z artykułami codziennego użytku oraz porównano różne transakcje i przeprowadzono ranking w tej grupie sklepów. (abstrakt oryginalny)
EN
A world without the Internet is difficult to imagine. The global network affects almost every aspect of our lives. Internet technologies are changing rapidly. At the same time, they alter the functioning of the economic, social and institutional entities. People have been using the Internet for shopping for a dozen years or so. The article is aimed at comparing and assessing the services provided by selected e-shops as part of sale and delivery of food products and households chemicals. (original abstract)
Twórcy
  • University of Szczecin, Poland
Bibliografia
  • Brzozowski M., Organizacja wirtualna, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010.
  • Gregor B., Staniszewski M., e-Commerce, Oficyna Wydawnicza BRANTA, Bydgoszcz- Łódź 2002.
  • Kański R., Podstawy i rozwój e-biznesu, Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu, Wrocław 2005.
  • Kowalkowski A., Popiołka R., Konsument i firma w dobie Internetu, Katedra Analizy Rynku i Marketingu Wydział Nauk Ekonomicznych, Olsztyn 2006.
  • Mastykarz M., Mój biznes w Internecie. Budowanie małego biznesu opartego na technologiach informatycznych, Fundacja Wspomagania Wsi, Warszawa 2005.
  • Rozmiarek J., E-sklep - biznes na kryzys, Książka i Wiedza, Warszawa 2010.
  • Siegel D., Futuryzuj swoją firmę. Strategia biznesu w dobie e-klienta, IFC Press, Kraków 2001.
  • Szewczyk A., Podstawy e-biznesu, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 2006.
  • Świerczyńska-Kaczor U., Kossecki P., Wirtualny rynek Inwestorzy. Przedsiębiorstwa. Klienci, Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, Kielce 2008.
  • Wawszczyk A., E-gospodarka - poradnik przedsiębiorcy, PARP, Warszawa 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171351041

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.