Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Każdy z nas ma nieco inne powody bycia lojalnym wobec firm, usługodawców, którzy zaspokajają nasze wewnętrzne potrzeby i oczekiwania. Kierujemy się tym, co jest nam najbliższe, zgodne z wewnętrznym systemem wartości i co osobiście uznajemy dla siebie za najkorzystniejsze rozwiązanie. Dla jednych z nas jest to cena, dla innych, jakość czy dostępność produktów, a jeszcze innych profesjonalizm obsługi. Tym bardziej, gdy spojrzymy na możliwość budowania relacji i zatrzymywania Klientów z poziomu Firmy szczególnie młodzi przedsiębiorcy lub osoby stojące u progu rozpoczęcia swojego biznesu mają tendencję do tego by za główną broń przy wejściu na rynek przyjąć niską cenę. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Bibliografia
- The Cost of Poor Customer Service: The Economic Impact of the Customer Experience and Engagement 2010, www.owocebiznesu.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171351503