PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | 2(18) | 94--97
Tytuł artykułu

Perfect Model of Mining Equipment user Requirement by C. Conley

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Model idealny oczekiwań maszyn i urządzeń górniczych wg Conleya
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Ustalenie możliwie pełnego modelu oczekiwań klienta-użytkownika maszyn i urządzeń górniczych, stwarza szansę na doskonalenie wyrobów przez producentów tego wyposażenia. Zwiększa także szanse rynkowe tych producentów. Opierając się na podejściu Chipa Conley'a w artykule przedstawiono autorski referencyjny model oczekiwań klienta-użytkownika maszyn i urządzeń górniczych. (abstrakt oryginalny)
EN
For mining equipment manufacturers complex recognition customers - mining equipment users requirements and expects is creating new possibilities as products improvement. It is also lengthening the odds on commercial success. Basing on Chip Conley's point of view in article is presented authors recommended model of customers - mining equipment users requirement end expects (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
94--97
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Famur S.A. Katowice
  • Silesian University of Technology, Poland
  • Silesian University of Technology, Poland
Bibliografia
  • C. Conley and Branson R. The Rebel Rules: Daring to be Yourself in Business. New York, Simon &Schuster, 2001, pp. 5-12.
  • C. Conley and E. Friedenwald-Fishman. Marketing that Matters: 10 Practices to Profit Your Business and Change the World. Oakland, Berrett-Koehler Publishers, 2006, pp. 113-184.
  • C. Conley. Peak: How Great Companies Get Their Mojo from Maslow. San Francisco, A Wiley Imprint, 2007, pp. 45-214.
  • P. Dwojacki , Cz. Sikorski i B. Nogalski. "Zarządzanie w nowych czasach". Przegląd Organizacji, pp. 14-18, nr 9, 1999.
  • J. Korski i R. Bednarz. "Kombajnowy system ścianowy jako efektywna alternatywa dla strugów węglowych". Mechanizacja i Automatyzacja Górnictwa, pp. 31-38, nr 9, 2012.
  • J. Korski. "Interesariusze w procesie zarządzania kryzysowego w polskich przedsiębiorstwach górniczych". Wiadomości Górnicze, pp. 689-690, nr 11, 2010.
  • A. H. Maslow. Motywacja i osobowość. Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013, pp. 115-122.
  • Praca Zbiorowa: Biznes tom I, Zarządzanie firmą, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007, pp. 20-32.
  • J. Szacki. Historia myśli socjologicznej. Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010, pp. 667-678.
  • E-kopalnia Famur SA - http://famur.com.pl/oferta/e-kopalnia.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171354767

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.