PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 13 Integracyjna funkcja logistyki | 93--101
Tytuł artykułu

Integracja zarządzania logistyczno-marketingowego w łańcuchach dostaw

Warianty tytułu
Integration of Logistics Management and Marketing Management in Supply Chains
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł przedstawia zagadnienie integracji występujące w obszarze logistyki i marketingu w zarządzaniu łańcuchami dostaw. Globalizacja gospodarki powoduje konieczność poszukiwania rozwiązań integrujących działania różnych sfer przedsiębiorstw w taki sposób, aby osiągnąć wysoki poziom obsługi klienta. Takie funkcje spełnia logistyka, która integrując różne sfery działalności przedsiębiorstw, powoduje optymalizację przepływów fizycznych i informacyjnych w całych łańcuchach dostaw. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper addresses the problem of integrating logistics and marketing within supply chain management. Economic globalization makes it necessary to seek ways of integrating various spheres of business activities in an effort to achieve the ultimate in customer service. Logistics responds to this need by integrating different domains of business activity, which allows optimization of physical flows and information flows throughout supply chains. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Blaik P., Logistyka, PWE, Warszawa 2001.
  • Integracja marketingu i logistyki - wybrane problemy, red. R. Matwiejczuk, Politechnika Opolska, Opole 2005.
  • Kot S., Analysing the Effectiveness of Supply Chain Management Through Customer Satisfaction Assessment - Dairy lndustry Case, w: Problemy povysenija effektivnosti déjatel'nosti predprijatij, red. A.I. Rubachov, Brestskij Gosudarstwiennyj Techniczeskij Uniwersitiet, Brześć 2005, s. 97-100).
  • Kotler P., Marketing, Wydawnictwo Rebis, Poznań 2005.
  • Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.
  • Krawczyk S., Logistyka w zarządzaniu marketingiem, wyd. 3 zm., Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2000.
  • Krawczyk S., Logistyka w zarządzaniu marketingowym, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 1998.
  • Krawczyk S., Zarządzanie procesami logistycznymi, PWE, Warszawa 2001.
  • Piekarska M., Mrozek-Kantak J., Lewandowska J., Rozwiązania najważniejszych problemów współczesnych łańcuchów dostaw FMCG w Polsce, Polski Kongres Logistyczny LOGISTICS 2006 "Najlepsze praktyki w logistyce", Wydawnictwo Instytutu Logistyki i Magazynowania, Poznań 2006.
  • Schäfer-Kunz J., Tewald C., Make or buy - Entscheidungen in der Logistik, Deutscher Universitas Verlag, Berlin 1997.
  • Schary P.B., Skjott-Larsen T., Zarządzanie globalnym łańcuchem podaży, PWN, Warszawa 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171355573

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.