PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 46 Młodzi ekonomiści wobec kryzysu Sektor usług. Innowacje. Marketing | 163--173
Tytuł artykułu

Prace Poczty Polskiej w zakresie wdrażania systemów logistycznych w kontekście obsługi klienta kluczowego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Polish Post's Works in the Domain of Introducing Logistic Systems in the Context of Servicing the Key Client
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Stale zwiększające się wymagania w zakresie obsługi klientów oraz rosnące koszty kapitału, przemieszczania i magazynowania powodują dynamiczny rozwój usług logistycznych. Na tle globalnego rynku usług pocztowych Poczta Polska dopiero zaczyna wprowadzać zmiany oraz innowacyjne rozwiązania, które mają spowodować, iż narodowy operator będzie w stanie sprostać wymogom obecnego rynku. W swojej pracy autor prezentuje niektóre zapoczątkowane zmiany w systemie logistycznym Poczty Polskiej w kontekście wymogów, jakie stawia przed operatorem klient instytucjonalny. (abstrakt autora)
EN
Continuously increasing demands in the scope of clients' servicing and increasing cost of capital, migration and storage cause dynamic development of logistic services. On the background of a global market of post services, Polish Post has already started to introduce changes and innovations, which are to cause that a native operator will be able be up to the demands of the modern market. The author in his work presents same changes which have been already introduced in the logistic system of Polish Post in the context of demands which are put by on institutional client of Polish Post. (author's abstract)
Słowa kluczowe
PL
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • F. Kapusta, Zarządzanie działaniami logistycznymi, Wydaw. Forum Naukowe, Poznań-Wrocław 2006, s. 105.
  • I. Dembińska-Cyran, M. Jedliński, B. Milewska, Logistyka - wybrane zagadnienia do studiowania przedmiotu, Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2001, s. 22.
  • D. Kempny, Logistyczna obsługa klienta, PWE, Warszawa 2001, s.10.
  • A. Baranicka, ECR Efficient Consumer Response. Łańcuch dostaw zorientowany na klienta, Instytut Logistyki i Magazynowania, Poznań 2004, s. 13-22.
  • http://pl.wikipedia.org/wiki/ECR (czerwiec 2009).
  • M. Michalski, Przyszłość poczty?, "Poczta Polska" nr 40, 6.10.2008, s. 9.
  • Drukowanie z sortowaniem, "Poczta Polska" nr 38, 15.09.2008, s. 10.
  • Rynek usług pocztowych, red. R. Czaplewski, K. Flaga-Gieruszyńska, Oficyna, Warszawa 2008, s. 560.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171359577

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.