PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 56 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo i komunikacja w regionie. | 337--345
Tytuł artykułu

Sport jako element działań promocyjnych polskich miast

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Sport as the Element of Promotional Activities of Polish Cities
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono możliwości, jakie istnieją przed polskimi miastami w zakresie prowadzenia działań promocyjnych odwołujących się do świata sportu. Zidentyfikowano przy tym bariery wiążące się z wykorzystaniem sportu w działaniach wizerunkowych miast. Egzemplifikacji dokonano na podstawie kilku wybranych ośrodków miejskich.(abstrakt oryginalny)
EN
The paper presents the possibilities for Polish cities in the scope of leading promotional actions referring to sport. In addition, the barriers of using sport in image creation of the cities are identified. The author makes the exemplification on the basis of a few chosen cities. (original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Bibliografia
  • J. Semrau, M. Bogdanowicz, Sport w wielkim mieście, "Visual Communication" 2009, nr 8, s. 26.
  • M. Piątek, Antymistrzostwa, "Polityka" 2009, nr 40(2725), s. 100.
  • D. Kalinowska, Strefa kibica, "Press" 2008, nr 12(155), s. 98.
  • R. Zygmunt, Euro 2008 według UEFA, "Euro 2012. Polska-Ukraina" dodatek do "Press" 2008, nr 11(156), s. PL10.
  • M. Dobosz, Mistrzowskie miasta, "Sport" - dodatek do "Media&Marketing Polska" 2008, nr 2, s. 21.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171361699

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.