PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 54 Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro. Zachowania nabywców na konkurencyjnym rynku | 175--186
Tytuł artykułu

Źródła informacji najczęściej wykorzystywane przez młodych konsumentów podczas podejmowania decyzji nabywczych w internecie

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Most often used Information Sources by the Young Consumers while Making the Purchase Decision in the Internet
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Z każdym rokiem w Polsce zwiększa się odsetek dokonujących zakupów w Sieci. Konsumentowi łatwiej jest znaleźć informację, ponieważ w wielu przypadkach dzięki Internetowi zniknęły trudności w dostępie do niej. Osłabienie skuteczności tradycyjnych środków przekazu prowadzi do szukania alternatywnych i wiarygodnych sposobów docierania do klientów. Dlatego tak istotną kwestią w procesie skutecznego przesyłania informacji do konsumentów jest pozyskanie źródeł nieformalnych, takich jak osoby z bliskiego otoczenia - rodzina, znajomi czy współpracownicy. Konsumenci poszukujący najlepszych ofert na rynku są zainteresowani opiniami i doświadczeniami innych konsumentów.(abstrakt autora)
EN
The proportion of Poles making purchases on the Web grows steadily every year. It is easier for the consumer to find the relevant information as in many cases difficulties in the access the information faded due to the internet. Reduction in effectiveness of the traditional media leads to the search for alternative and reliable methods of reaching customers. That is why obtaining informal sources of information, such as people from the consumer's close environment: friends, relatives or colleagues, are important in the process of effective informing the consumers. Consumers seeking the best offers on the market are curious about the opinions and experience of others.(author's abstract)
Twórcy
  • Politechnika Gdańska
Bibliografia
  • S. Gajewski, Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing, Uniwersytet Łódzki, Łódź 1997
  • J. Tkaczyk, Wiarygodność źródeł informacji a proces podejmowania decyzji przez konsumenta, w: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach, red. I. Rudawska, M. Soboń, Wyd. Difin, Warszawa 2009
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171361731

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.