Czasopismo
2010
|
nr 54 Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro. Zachowania nabywców na konkurencyjnym rynku
|
231--237
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Behaviors of Young Customers in the Insurance Services Market
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono zachowania młodych klientów towarzystw ubezpieczeniowych, opisując zakres usług, z jakich oni korzystają. Dla potrzeb artykułu przeprowadzono badanie ankietowe na temat liczby posiadanych polis ubezpieczeniowych oraz rodzaju ubezpieczenia, jaki posiadają młodzi klienci towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce.(abstrakt autora)
In the paper behaviors of young customers of insurance companies are presented, describing a range of services they are using. For the purpose of the paper a questionnaire survey was conducted on the amount of owned insurance policies and the type of insurance that young customers of insurance companies owned in Poland have.(author's abstract)
Rocznik
Strony
231--237
Opis fizyczny
Twórcy
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
- S. Gajewski, Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing, Uniwersytet Łódzki, Łódź 1994,
- Badania rynkowe i marketingowe, red. J. Kramer, PWE, Warszawa 1994,
- Leksykon marketingu, red J. Altkorn, T. Kramer, PWE, Warszawa 1998
- Smyczek, Zachowania konsumentów na rynku usług bankowych, Wyd. Akademii Ekonomicznej, Katowice 2001
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171361753