PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 54 Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro. Zachowania nabywców na konkurencyjnym rynku | 291--297
Tytuł artykułu

Programy multipartnerskie jako kolejny etap w budowie lojalności konsumentów

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Multipartners Programs as Following Stage under Construction Loyalty
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Programy multipartnerskie stanowią coraz częściej spotykane narzędzie w budowaniu lojalności klienta oraz poznawaniu jego preferencji nabywczych. W artykule przeanalizowano zagadnienie programów multipartnerskich w ujęciu teoretycznym oraz praktycznym na rynku polskim, na przykładzie programów Premium Club, Payback oraz Toyota More. Przytoczono takŜe wyniki badań nad popularnością narzędzia, jakim jest program multipartnerski, oraz doborem partnerów do programu(abstrakt autora)
EN
Multipartners programs are increasingly common tool for building customer loyalty and knowledge of purchasing preferences. The paper examines the issue of multipartners programs in theory and practice in the Polish market, based on the examples of Premium Club, Payback, and Toyota More programs. There are also quoted the results of research into popularity of tool which is a multipartners program and selection of partners for the program(author's abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • W. Urban, D. Siemieniako, Lojalność klientów; Modele, motywacja, pomiar, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2008,
  • P. Kwiatek, Programy lojalnościowe; budowa i funkcjonowanie, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2007
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171361995

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.