Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Greenways as a Tourism Product
Języki publikacji
Abstrakty
Tworzenie tematycznych Zielonych Szlaków Greenways daje możliwość ukazania dziedzictwa kulturowego i środowiska przyrodniczego w szerokim zakresie z uwzględnieniem unikatowości oraz autentyczności danego środowiska i regionu w wymiarze lokalnym i transnarodowym. Celem niniejszego artykułu jest charakterystyka Zielonych Szlaków w Polsce, ich funkcji oraz programów i inicjatyw wspierających rozwój szlaków.(fragment tekstu)
Creating thematic Greenways gives us possibility to show in a wide spectrum culture heritage and environment. Greenways reflect genuineness and the unique character of region and environment in a local and international range. The aim of this article is to characterize Greenways in Poland and describe their functions, programs and initiatives supporting Greenways development.(author's abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
475--483
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
Bibliografia
- M. Heliak, Projekty turystyczne w ramach programu INTERREG III A i ich miejsce w rozwoju turystyki w regionie dolnośląskim, w: Rola turystyki w gospodarce regionu, Wyd. seria Monografie Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu, Wrocław 2007
- N. Gałuszka, Turystyka Dziedzictwa. Poradnik dla organizacji pozarządowych, Wyd. Fundacja Partnerstwo dla Środowiska, Kraków 2008
- Zielone Szlaki Greenways. Praktyczny poradnik, red. D. Zaręba, Wyd. Fundacja Partnerstwo dla Środowiska, Kraków-Brno 2007
- Ph. Kotler, Marketing , Wyd. Rebis, Poznań 2005
- J. Kaczmarek, A. Stasiak, B. Włodarczyk, Produkt turystyczny albo jak organizować poznawanie świata. Podręcznik, Uniwersytet Łódzki, Łódź 2002
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171362863