PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | 6 | 41--49
Tytuł artykułu

Choosing a Strategy of Concentration as a Basis for Building Competitive Advantage by Advertising Agencies Operating on Local Markets

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Wybór strategii koncentracji jako podstawy do budowy przewagi konkurencyjnej przez agencje reklamowe działające na rynkach lokalnych
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Sektor agencji reklamowych w Polsce ma określoną specyfikę. Dominującą pozycję od początku zajmują sieciowe agencje reklamowe, które wyznaczają standardy oraz reguły funkcjonowania podmiotów oferujących usługi reklamowe. Rodzime agencje reklamowe, w tym lokalne podmioty stanowiące znaczącą przewagę liczebną, nie są w stanie zagrozić pozycji podmiotów zagranicznych. Aby zapewnić sobie pozycję na rynku oraz możliwości rozwoju, agencje lokalne powinny właściwie zdiagnozować sytuację w branży i wykorzystać strategię koncentracji do budowy swojej przewagi rynkowej.(abstrakt autora)
EN
With regard to the article topic, the market for advertising services was characterized by the following entities. On the supply side there are advertising agencies, to which were qualified operators satisfying the following conditions: the agency is an independent body to both the payer and to the media, provides services related to the planning and execution of promotional campaigns on behalf of other companies and institutions(fragment of text)
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • W.J. Wiktor, Promocja systemu komunikacji przedsiębiorstw z rynkiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003
  • M. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konsumentów, PWE, Warszawa 2000
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171364127

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.