PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 58 E-gospodarka w Polsce. Stan obecny i perspektywy rozwoju. Część II | 589--596
Tytuł artykułu

Korelacja między analityką stron internetowych a celami biznesowymi firmy

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Correlation Between the Analyst Sites and Business Goals of Company
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rozwój technologii informatycznych i możliwość rejestracji oraz sczytywania wszelkich oznak aktywności użytkownika w sieciowym miejscu firmy to nowa alternatywa dla badań użytkowników tradycyjnymi metodami typu wywiad, obserwacja, ankieta itp. Obszarem zainteresowania należy objąć dane pochodzące z tzw. metryk stron internetowych. Wypracowanie odpowiednich metod gromadzenia, grupowania i analizy tych danych stwarza możliwość ich transformacji na istotne informacje biznesowe, przekładające się na procesy zarządzania firmą. (fragment tekstu)
EN
This article is intended to illustrate exemplary process of analyzing corporate websites. It shows how you can use standard mechanisms type of log files or page marking to gather relevant information for the company, such as customer type, duration of visit, etc. The information collected in this way can be combined to create a socalled key, which the company will use not only in business but also to set a profile, objectives and content of corporate website. Presented several analytical tools and methods of selecting the proper tools to the needs of the website. In addition, through careful analysis of customer interactions with company website pointed opportunities for both increase companies revenue, as well as influencing the increasing customer satisfaction. (original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Uniwersytet Gdański
Bibliografia
  • Becher J.D.: Why Metrics-Centric Performance Management Solutions Fall Short, DM Review Magazine, http://www.dmreview.com/article 2009.
  • Hallam-Baker P.M., Behlendorf B.: Extended Log File Format, http://www.w3.org/TR/WD-logfile.html 2009.
  • Lazar J.: User-Centered Web Development, Jones & Bartlett Publishers, New York 2008.
  • McFadden C.: Optimizing the Online Business Channel with Web Analytics, http://www.webanalyticsassociation.org 2009.
  • Peterson E.T.: Web Analytics Demystified, http://webanalyticsdemystified.com 2009.
  • Peterson E.T.: Average Order Value, Analytics Demystified Blog Website, http://webanalyticsdemystified.com 2009.
  • Sen A., Dacin P.A., Pattichis C.: Current trends in Web data analysis, Communications of the ACM, 2009.
  • Sapir D.: Online Analytics and Business Performance Management, BI Report, http://www.dmreview.com/editorial 2009.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171364923

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.