PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | 4 | 149--155
Tytuł artykułu

Modern Customer Service as the Component of the Firm's Competitive Predominance

Autorzy
Warianty tytułu
Nowoczesna obsługa klienta elementem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
Języki publikacji
EN
Abstrakty
W artykule przedstawiono podstawowe zagadnienia związane z logistyczną obsługą klienta. Działania podejmowane przez firmy logistyczne mają ogólnie na celu Dążenie do profesjonalizmu i wysokiej jakości obsługi od pierwszego kontaktu z klientem, pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów, właściwą identyfikację potrzeb klienta oraz szybkie i kompletne ich zaspokojenie, zapewnienie indywidualnego podejścia i partnerstwa w stosunkach z klientem, dotrzymywanie zobowiązań, sprawną komunikację z klientem, pracownikami i przewoźnikami (dostawcami). Ciągłe doskonalenie obsługi klienta, podnoszenie własnych kwalifikacji, współtworzenie jednolitego, prestiżowego wizerunku firmy jest, bowiem istotnym elementem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.(abstrakt autora)
Twórcy
autor
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171364969

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.