PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 7 (1) | 95--106
Tytuł artykułu

Application of the Servqual Method in Studies on the Quality of Services Provided by the Agricultural Social Insurance Fund

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Zastosowanie metody Servqual w badaniach poziomu jakości usług świadczonych przez Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Języki publikacji
EN
Abstrakty
W artykule przedstawiono zastosowanie metody Servqual w badaniach poziomu jakości usług świadczonych klientom Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Klienci ocenili pięć wymiarów świadczonej usługi w trzech płaszczyznach: jakość oczekiwana, jakość aktualna, jakość minimalna. Dzięki przeprowadzonym badaniom możliwe było wychwycenie luk, które pojawiają się w procesie świadczenia usług. Respondenci ocenili jakość usługi świadczonej przez KRUS na dość wysokim poziomie. (abstrakt oryginalny)
EN
This paper presents the application of the Servqual method in studies on the quality of services provided among the clients of the Agricultural Social Insurance Fund (KRUS). The clients evaluated five dimensions of the service provided in three aspects: the expected quality, the actual quality and the minimum quality. Thanks to the studies conducted, identification of gaps that emerged in the service provision process was possible. The respondents rated the quality of service provided by the KRUS as representing a relatively high level. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
95--106
Opis fizyczny
Twórcy
  • University of Warmia and Mazury in Olsztyn, Poland
Bibliografia
  • Dembińska-Cyran I., Hołub-Iwan J., Perenc J. 2004. Zarządzanie relacjami z klientem. Difin. Warszawa 2004.
  • Diagnoza społeczna 2011. Warunki i jakość życia Polaków, p. 188-195, http://www.we.vizja.pl/en/ download- pdf/id/214 (5.12.2011).
  • Krus w liczbach. http://www.krus.gov.pl/krus/krus-w-liczbach/zestawienie-liczby- swiadczeniobior-cow-krus-i-osob-objetych-ubezpieczeniem-spolecznym-rolnikow-w-latach-1991-2010/l (18.10.2011).
  • Witkowska J. 2007. Zastosowanie metody Servqual w badaniach poziomu satysfakcji klientów z kanałów dystrybucji usług ubezpieczeniowych. Problemy Jakości, 10: 33-38.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171365495

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.