PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | 5 | 237--248
Tytuł artykułu

Internet Advertisement of Travel Agencies Offers

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Reklama internetowa ofert biur podróży
Języki publikacji
EN
Abstrakty
W artykule zaprezentowano najbardziej popularne narzędzia internetowej reklamy produktów turystycznych, jakie w praktyce mogą wykorzystywać biura podróży. Scharakteryzowano istotę oraz podano praktyczne przykłady wykorzystania bannerów, mailingu, newsletterów, pocztowych list dyskusyjnych, grup dyskusyjnych oraz chat roomów w marketingowej działalności biur podróży w Polsce(abstrakt autora)
EN
Opportunities for the promotion of products and services in the Internet are practically unlimited and this refers both to the degree of how individual promotional functions are carried out and to the instruments used for this purpose. For travel agencies, the Internet is essential and sometimes becomes the key channel in reaching a customer. They can take advantage of an electronic platform in transferring offers' presentation, orders management, and even concluding contracts, as well as servicing them. Undoubtedly, the most important role in travel agencies communication with customers, by means of the Internet, is played by their websites as the place for image creating, services selling, or building a long-lasting relationships with customers(fragment of text)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Wrocław University of Economics, Poland
  • Wrocław University of Economics, Poland
Bibliografia
  • Cf. Marketing w Internecie [Marketing in the Internet], ed. A. Małachowski, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2004
  • B. Dobiegała-Korona, T. Doligalski, B. Korona, Konkurowanie o klienta e-marketingiem [Winning a client by means of e-marketing], Wydawnictwo Difin, Warszawa 2004
  • Z. Kruczek, B. Walas, Promocja i informacja turystyczna [Tourist promotion and information]. Wydawnictwo Proksenia, Kraków 2004
  • A. Dejnaka, CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami [Managing contacts with clients], Wydawnictwo Helion One Press, Gliwice 2002
  • A. Kalinowska, A. Kwaśniewski, Produkty i usługi turystyczne w Internecie [Tourist products and services in the Internet], Google 2008
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171365573

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.