PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 33 Dostępność transportowa: aspekty teoretyczne i praktyczne | 11--23
Tytuł artykułu

O dostępie i dostępności transportowej do rynku (aspekt metodologiczny)

Autorzy
Warianty tytułu
Über dem Zugang (Zutritt) und der Zugänglichkeit (Erreichbarkeit) zum Verkehrsmarkt (Methodologischer Gesichtspunkt)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
O dostępności do rynku usług transportowych w znaczącej mierze decyduje charakter rynku ze względu na pozycję, jaką zajmują na nim strony rynkowe. Z rynkiem konsumenta mamy zatem do czynienia wówczas, kiedy klienci usług transportowych znajdą się w sytuacji lepszej niż producenci usług, co spowodowane jest nadwyżką podaży na d popytem. Natomiast rynek producenta oznacza sytuację, w której ze względu na nadwyżkę popytu na d podażą producent usług transportowych zajmuje silniejszą pozycję i dyktuje klientom swoje warunki.(fragment tekstu)
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366021

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.