PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 15 Relacyjne aspekty zachowań konsumenckich | 241--252
Tytuł artykułu

Wpływ Internetu na zachowania konsumenckie w działalności autoryzowanego przedstawiciela handlowego Plus GSM

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Effect of Internet on Consumer Behavior in the Activities of Authorized Sales Representative "Plus GSM"
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule pokazano wpływ Internetu na zachowanie konsumenckie w działalności autoryzowanego przedstawiciela handlowego Plus GSM. Ważnym źródłem informacji umieszczonych w artykule są badania, doświadczenia i obserwacje studentów wykorzystane głównie do opisania działania pracowników operatora telekomunikacyjnego Polkomtel SA oraz ściśle współpracujących z nim firm. Pokazano wykorzystanie Internetu w pracy punktu Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM w Sławnie.(fragment tekstu)
EN
The article demonstrates the impact of the Internet on consumer behavior in the activities of authorized sales representative "Plus GSM". An important source of information contained in the paper, is the research, experiences and observations performed by students, mainly used to describe the actions of employees of telecommunications operator Polkomtel SA and companies working closely with the operator. There has been shown the use of the Internet in the work of Authorized Representative "Plus GSM" in Sławno.(original abstract)
Twórcy
  • Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
  • Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Bibliografia
  • Jażdżewska B., Historia Internetu, Komputer w szkole - serwis dla nauczycieli, http://www.oeiizk.edu.pl/informa/jazdzewska/ (4.12.2009).
  • Kennedy A.J., Internet. Praktyczny przewodnik, Wydawnictwo Pascal, Bielsko-Biała 1999.
  • Trusewicz M., Internet. Od A do Z, Wydawnictwo MIKOM, Warszawa 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366075

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.