PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 41 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu | 306--312
Tytuł artykułu

Relacje partnerskie w usługach agroturystycznych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Partnership Relations in the Agrotourism Services
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rozwój otoczenia konkurencyjnego na rynku usług agroturystycznych sprzyja umacnianiu się pozycji konsumentów. Ich zachowania są zarówno punktem wyjścia, jak i sposobem weryfikowania decyzji marketingowych. W obliczu rozwijającego się rynku usług agroturystycznych i narastającej na nim konkurencji, możliwe do wykorzystania przez gospodarstwa agroturystyczne instrumenty marketingu klasycznego nie są już wystarczająco efektywne. Zasadne jest więc stosowanie koncepcji marketingu relacji w celu kreowania długookresowych relacji partnerskich pomiędzy gospodarstwem agroturystycznym a jego klientami.(abstrakt oryginalny)
EN
Development of the competitive environment in the agrotourism services market fosters customers' empowerment. Their behaviour is both the starting point and a way for verification of marketing decisions of companies. In the face of developing agrotourism services market and increasing competition traditional marketing tools are not sufficiently effective. Therefore it is necessary to adopt relationship marketing concept to create long term relations between agrotourism farm and its customers.(original abstract)
Twórcy
autor
  • Politechnika Łódzka
Bibliografia
  • J. Otto: Marketing relacji. Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366165

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.