PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 37 Zmiany koncepcji zarządzania, finansów, marketingu w organizacjach w gospodarce opartej na usługach | 65--77
Tytuł artykułu

Wybrane problemy marketingu usług transportowych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Non-Operational Determinants of Automotive Vehicles Exchange in Transportation Companies - Selected Issues
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł prezentuje zagadnienia dotyczące wymiany pojazdów samochodowych w przedsiębiorstwach transportowych. W szczególności przedstawia on wpływ uwarunkowań rynkowo-marketingowych na ten proces. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents issues concerning the automotive vehicle exchange in transportation companies. In particular it describes an influence of market and marketing determinants on this process.(original abstract)
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu
Bibliografia
  • Ciesielski M., Szudrowicz A., Ekonomika transportu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2000.
  • Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 1998.
  • Grzywacz W., Burnewicz J., Ekonomika transportu, WKiŁ, Warszawa 1989.
  • Jasiński A.H., Przedsiębiorstwo innowacyjne na rynku, Książka i Wiedza, Warszawa 1992.
  • Kotler Ph., Marketing, Gebethner & S-ka, Warszawa 1994.
  • Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
  • Koźlak A., Ekonomika transportu. Teoria i praktyka gospodarcza, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2008.
  • Krasucki Z., Rynek usług transportowych w międzynarodowej wymianie towarowej, w: Transport międzynarodowy, red. T. Szczepaniak, PWE, Warszawa 1996.
  • Rucińska D., Marketingowe kształtowanie rynku usług transportowych, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2001.
  • Rucińska D., Ruciński A., Wyszomirski O., Zarządzanie marketingowe na rynku usług transportowych, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2004.
  • Strategor, Zarządzanie firmą. Strategie, struktury, decyzje, tożsamość, PWE, Warszawa 1999.
  • Szewczuk A., Zachowania przedsiębiorstw transportu samochodowego w konkurencyjnym otoczeniu, Instytut Transportu Samochodowego, Warszawa 2001.
  • Tomanek R., Funkcjonowanie transportu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2004.
  • Wrzosek W., Funkcjonowanie rynku, PWE, Warszawa 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366389

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.