Czasopismo
2009
|
nr 42 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
|
97--102
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Regulation of TV Advertising in the Light of European Union Legislation
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono ewolucję regulacji przepisów dotyczących reklamy telewizyjnej na obszarze Unii Europejskiej. Zaprezentowano w nim pojęcie reklamy telewizyjnej w prawie europejskim oraz szczegółowe rozwiązania prawne ograniczające działalność nadawców telewizyjnych (czas i sposób nadawania), jak i reklamodawców (treść przekazów reklamowych). (abstrakt oryginalny)
The paper presents the evolution of legislation concerning TV advertisements on the area of European Union. The paper also presents the concept of TV advertisement in the European law and detailed legislations limiting activities of TV operators (time and ways of broadcasting) and advertisers (content of advertisements). (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
97--102
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366543