PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 42 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej | 187--195
Tytuł artykułu

Nowoczesna sprzedaż usług hotelarskich jako efekt synergii działań promocyjnych i dystrybucyjnych w przestrzeni telekomunikacyjnej

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Modern Hotel Services Sale System as a Synergic Effect of Promotion and Distribution Activities in Telecommunication Space
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Współczesny biznes hotelarski wymaga stworzenia na potrzeby sprzedaży skutecznego systemu dystrybucji i promocji usług, z jednoczesnym sprzężeniem go z przestrzenią oraz możliwościami różnych nowoczesnych technologii telekomunikacyjnych. Jednocześnie system marketingowy przedsiębiorstwa hotelarskiego powinien podnosić skuteczność komunikacji marketingowej jako swoistego narzędzia dialogu firmy z rynkiem. Wykorzystanie nowoczesnych technik i technologii telekomunikacyjnych jako instrumentu strategii marketingowej pozwala efektywniej i skuteczniej wykorzystać potencjał danego przedsiębiorstwa. (abstrakt oryginalny)
EN
Modern hotel business requires elaborating effective system of distribution and promoting services in order to achieve sales and in the same time this system should be merged with area and possibilities of various modern telecommunication technologies. In the same time the marketing system of a hotel enterprise should increase marketing communication as a tool of a dialogue with market. The usage of modern techniques and telecommunication technology as an instrument of marketing strategy allows using potential of an enterprise in a more efficient and more effective way. (original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Podstawy marketingu. Problemy na dziś i na jutro. Red. J. Perenc. Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2008, s. 242-243.
  • D. Szostak: Podstawy hotelarstwa. Materiały do ćwiczeń i wykładów. Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2004, s. 39.
  • Marketing na rynku usług lotniczych. Red. D. Rucińska, A. Ruciński. Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2000, s. 17-22.
  • A. Dąbrowska: Marketing-mix w firmach usługowych. "Marketing w Praktyce" 2002, nr 2, s. 31-34.
  • P. Adamczewski: Internet w praktyce biznesu. Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2001, s. 49.
  • W. Springer: Handel elektroniczny - konkurencja czy regulacja? Wydawnictwo Difin, Warszawa 2000, s. 19.
  • M. Johann: Uwarunkowania decyzji promocyjnych. "Marketing w Praktyce" 2001, nr 3, s. 43.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366581

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.