PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 42 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej | 210--216
Tytuł artykułu

Komunikacja wewnętrzna jako element systemu zintegrowanej komunikacji marketingowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Internal Communication as an Element of Integrated Marketing Communication
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule skupiono się na problematyce komunikacji wewnętrznej jako elementu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Komunikację wewnątrz organizacji przyjęto jako kluczowy składnik sprawnego systemu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Takie podejście pozwoliło wysunąć istotny wniosek: przed przystąpieniem do budowy strategii komunikacji na zewnątrz organizacji należy stworzyć właściwy system komunikacji wewnętrznej. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper is focused on the internal communication as an element of integrated marketing communications. Internal communication is considered as an essential part of an efficient integrated marketing communications system. From this we can conclude, that before starting to build external communications system is necessary to establish appropriate internal communications system. (original abstract)
Twórcy
  • Wyższa Hanzeatycka Szkoła Zarządzania w Słupsku
Bibliografia
  • A. Szymańska: Public relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej. Oficyna Wydawnicza Unimex, Wrocław 2005, s. 266.
  • J. Trębecki: Relacje wewnętrzne. W: Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju. Red: J. Olędzki, D. Tworzydło. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2007, s. 107.
  • T. Goban-Klas: Public relations czyli promocja reputacji. Business Press, Warszawa 1997.
  • A. Olsztyńska: Wizerunek także dla pracownika: cele i techniki PR wewnątrz firmy. "Personel" 1999, nr 9 s. 30-32.
  • N. Ofmański: Zintegrowane komunikowanie - jak tego dokonać? Droga do większego oddziaływania rynkowego, poprzez scalanie poszczególnych narzędzi komunikowania. "Impact" 2002, nr 7, s. 42-43.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366605

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.