Czasopismo
2009
|
nr 42 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
|
210--216
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Internal Communication as an Element of Integrated Marketing Communication
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule skupiono się na problematyce komunikacji wewnętrznej jako elementu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Komunikację wewnątrz organizacji przyjęto jako kluczowy składnik sprawnego systemu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Takie podejście pozwoliło wysunąć istotny wniosek: przed przystąpieniem do budowy strategii komunikacji na zewnątrz organizacji należy stworzyć właściwy system komunikacji wewnętrznej. (abstrakt oryginalny)
The paper is focused on the internal communication as an element of integrated marketing communications. Internal communication is considered as an essential part of an efficient integrated marketing communications system. From this we can conclude, that before starting to build external communications system is necessary to establish appropriate internal communications system. (original abstract)
Rocznik
Strony
210--216
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Hanzeatycka Szkoła Zarządzania w Słupsku
Bibliografia
- A. Szymańska: Public relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej. Oficyna Wydawnicza Unimex, Wrocław 2005, s. 266.
- J. Trębecki: Relacje wewnętrzne. W: Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju. Red: J. Olędzki, D. Tworzydło. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2007, s. 107.
- T. Goban-Klas: Public relations czyli promocja reputacji. Business Press, Warszawa 1997.
- A. Olsztyńska: Wizerunek także dla pracownika: cele i techniki PR wewnątrz firmy. "Personel" 1999, nr 9 s. 30-32.
- N. Ofmański: Zintegrowane komunikowanie - jak tego dokonać? Droga do większego oddziaływania rynkowego, poprzez scalanie poszczególnych narzędzi komunikowania. "Impact" 2002, nr 7, s. 42-43.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366605