Czasopismo
2009
|
nr 42 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
|
241--249
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Brand's Assistance Elements in Marketing Communication
Języki publikacji
Abstrakty
Jednym z podstawowych elementów komunikacji marketingowej jest marka. W komunikacji marketingowej związanej z marką zachodzą zmiany. Istotnym zjawiskiem jest stosowanie, obok marki, także elementów wsparcia marki. Badania analizujące reklamy prasowe w ogólnopolskich tygodnikach i dziennikach potwierdzają, że jest to fakt o istotnym znaczeniu. Sformułowano pięć podstawowych modeli komunikacji marketingowej związanej z marką, w tym model zawierający elementy wsparcia marki. (abstrakt oryginalny)
A brand is a general element of marketing communication. There are changes in marketing communication. Using brand's assistance elements in marketing communication is a substantial trend. Research work concerning to appearing of brand's assistance elements in press advertising confirm that it is a fact. Five general models of marketing communication according to brand were created, including the model containing brand's assistance elements. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
241--249
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Politechnika Łódzka
Bibliografia
- Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody. Red. B. Szymoniuk. PWE, Warszawa 2006, s. 16.
- J. Altkorn: Strategia marki. PWE, Warszawa 2001, s. 55.
- H. Pringle, W. Gordon: Zarządzanie marką. Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2008, s. 23.
- Ph. Kotler: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Wyd. Gebethner i Ska, Warszawa 2005, s. 11.
- G. Urbanek: Zarządzanie marką. PWE, Warszawa 2002, s. 75.
- J. Kall: Tożsamość marek należących do sieci detalicznych, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2005, s. 48.
- M. Dębski: Kreowanie silnej marki. PWE, Warszawa 2009, s. 64.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366709