PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 42 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej | 417--421
Tytuł artykułu

Marketing szeptany jako efektywny sposób kreowania marki wśród konsumentów

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Word-of-Mouth Marketing as an Efficient Way of Creating Brand Among Consumers
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule poruszono zagadnienia marketingu szeptanego i jego wykorzystywania w praktyce rynkowej. Pierwsza część pracy poświęcona jest zagadnieniom teoretycznym takim, jak definicja marketingu szeptanego, prawidłowe stosowanie tego narzędzia oraz zakres tematyczny produktów, do jakich można go stosować. W publikacji została poruszona także tematyka destrukcyjnej siły marketingu szeptanego. Kolejne części pracy opisują praktykę zastosowania marketingu szeptanego w działaniach rynkowych oraz wyniki badań przeprowadzonych wśród konsumentów na temat wpływu tego instrumentu na postrzeganie marki oraz podejmowanie decyzji zakupowych. (abstrakt oryginalny)
EN
This paper presents the analysis of word-of-mouth marketing and its use in market practice. First part is devoted to theoretical issues such as definition of word-of-mouth marketing, proper use of this tool and scope of products that it can be applied to. Destructive force of word-ofmouth marketing is presented as well. Subsequent parts show usage word-of-mouth in practice of marketing operations and results of screening tests carried out on consumer base upon impact of this marketing instrument on brand perception and shopping decisions making. (original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • P. Gotkowski: Szeptanie w komunikacji marketingowej. "Marketing w Praktyce" 2009, nr 4, s. 35.
  • G. Antonides, W. Fred van Raaij: Zachowanie konsumenta. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2003, s. 360.
  • J. Sobek: Komunikacja wymaglowana. "Marketing w Praktyce" 2009, nr 4, s. 38.
  • A. Szudra: Plotka sprzedająca. "Marketing w Praktyce" 2009, nr 4, s. 41.
  • A. Małek: Internauci stosują marketing szeptany. http://www.internetstandard.pl/news/164612/ Internauci.stosuja.marketing.szeptany.html.
  • A. Winciorek: Homo plotcus. "Marketing w Praktyce" 2009, nr 4, s. 43.
  • . Rosen: Anatomia marketingu szeptanego. Wyd. Media Rodzina, Poznań 2003, s. 20.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366837

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.