Czasopismo
2009
|
nr 42 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
|
503--509
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Role of Information in Interent Marketing Communication
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zaakcentowano rolę informacji jako elementu kluczowego w komunikacji marketingowej. Podkreślono również znaczenie Internetu w komunikacji marketingowej jako szybkiego medium informacji. (abstrakt oryginalny)
The paper lays emphasis on the role of information as a key component in marketing communication. The paper also accents the importance of internet in marketing communications, as the fast medium of communication. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
503--509
Opis fizyczny
Twórcy
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
- A. Toffler: Szok przyszłości. Wyd. PIW, Warszawa 1974, s. 270.
- Wybrane aspekty funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych. Red. H. Babis, W.M. Maziarz. Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 1999, s. 59.
- M. Goliński: Gospodarka i informacja. [W:] W drodze do społeczeństwa. informacyjnego, Red. J. Lubacz. Wyd. Politechniki Warszawskiej, Warszawa, 1999, s. 141.
- Elementy zarządzania informacją i komunikacją w przedsiębiorstwie. Red. Z. Martyniak. Wyd. Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 1997, s. 9-10.
- System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Red. A. Nowicki. PWE, Warszawa 2005, s. 22.
- R. Pieczykolan: Informacja marketingowa. PWE, Warszawa 2005, s. 23.
- G. Rosa: Komunikacja marketingowa. Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2006, s. 64.
- J. Unold: Systemy informacyjne marketingu. Wyd. Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2001, s. 93.
- Ph. Kotler: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola. Wyd. Gebethner&S-ka, Warszawa 1994, s. 115.
- M. Thomas: Podręcznik marketingu. PWN, Warszawa 1998, s. 48.
- T. Kasprzak: Biznes i technologie informacyjne - perspektywa integracji strategicznej. Nowy Dziennik, Warszawa 2003, s. 247-248.
- S. Collin: Marketing w sieci. Wyd. Felberg SJA., Warszawa 2002, s. 9.
- Valeriana. Eseje o komunikowaniu między ludźmi. Red. J. Mikułowski-Pomorski, Z. Bajka. Ośrodek Badań Prasoznawczych Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 1996, s. 101.
- J. Dyche: CRM. Relacje z klientami. Wyd. OnePress, Warszawa 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366869