Czasopismo
2009
|
nr 42 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
|
517--522
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Meaning of the Internet in the Process of Communication Between the Trade Shows Organizers and Visitors
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono możliwości wykorzystania Internetu w procesie komunikowania się organizatorów targów z osobami, które chcą uczestniczyć w wydarzeniach wystawienniczych w charakterze interesantów oraz zwiedzających. Odniesiono się przy tym do wyników badań pierwotnych pokazujących, jak w ciągu ostatnich lat zwiększyło się znaczenie sieci komputerowej jako źródła pozyskiwania informacji o targach. (abstrakt oryginalny)
The paper presents the possibilities of using internet in the process of communication between trade shows organizers with people who want to participate in exhibition events as enquirers and visitors. In addition, the author referred to the findings of primary research demonstrating the way the meaning of computer network as a source of acquiring information about the trade shows increased during the last years. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
517--522
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Politechnika Rzeszowska
Bibliografia
- M. Gębarowski: Internet w służbie uczestników targów. "Gazeta Targowa" 2007, nr 1(276), s. 17-18.
- A. Maciorowski: Marketing interaktywny - obraz rynku i perspektywy. "Marketing w Praktyce" 2006, nr 9(103), s. 80.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366895