PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 42 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej | 517--522
Tytuł artykułu

Znaczenie Internetu w procesie komunikowania się organizatorów targów ze zwiedzającymi

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Meaning of the Internet in the Process of Communication Between the Trade Shows Organizers and Visitors
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono możliwości wykorzystania Internetu w procesie komunikowania się organizatorów targów z osobami, które chcą uczestniczyć w wydarzeniach wystawienniczych w charakterze interesantów oraz zwiedzających. Odniesiono się przy tym do wyników badań pierwotnych pokazujących, jak w ciągu ostatnich lat zwiększyło się znaczenie sieci komputerowej jako źródła pozyskiwania informacji o targach. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper presents the possibilities of using internet in the process of communication between trade shows organizers with people who want to participate in exhibition events as enquirers and visitors. In addition, the author referred to the findings of primary research demonstrating the way the meaning of computer network as a source of acquiring information about the trade shows increased during the last years. (original abstract)
Twórcy
  • Politechnika Rzeszowska
Bibliografia
  • M. Gębarowski: Internet w służbie uczestników targów. "Gazeta Targowa" 2007, nr 1(276), s. 17-18.
  • A. Maciorowski: Marketing interaktywny - obraz rynku i perspektywy. "Marketing w Praktyce" 2006, nr 9(103), s. 80.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366895

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.