Czasopismo
2009
|
nr 35, cz.2 Rynki przesyłu i przetwarzania informacji - stan obecny i perspektywy rozwoju. Cz.2
|
167--178
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
In Search of Information - Internet in Polish Companies
Języki publikacji
Abstrakty
Trudno wyobrazić sobie działającą współcześnie firmę bez Internetu. W świetle badań, przeprowadzonych przez Główny Urząd Statystyczny w 2008 r.1 wśród firm zatrudniających przynajmniej 10 pracowników wynika, że 93% polskich przedsiębiorstw ma dostęp do Internetu. A jeśli firma posiada już dostęp do Internetu, to korzysta z oferowanych przez to medium możliwości. Jedną z głównych przesłanek korzystania przez firmy z Internetu jest zdobycie informacji mogących mieć wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Są to zarówno informacje oferowane przez ogólnodostępne serwery, inne firmy, jak też informacje dedykowane dla firm przez lokalne władze za pośrednictwem publicznych e-usług. (fragment tekstu)
This paper presents the results of research by the Polish company's use of the possibilities of information search on the Internet. Information was of interest to the public, as well as being available for local firms by direct e-services. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
167--178
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Badanie wykorzystania technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach, gospodarstwach domowych i przez osoby prywatne w 2008 r., GUS, 2008 r.
- R. Nierebiński, H. Pawlak: Firmowi użytkownicy Internetu w Polsce, Raport z badań przeprowadzonych w 2008 r., Instytut Łączności.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171367169