Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Is it Worth Building a Strong Brand?
Języki publikacji
Abstrakty
Autor przedstawia rozważania na temat budowania silnej marki przedsiębiorstwa jako jednego z ważniejszych aktywów niematerialnych przedsiębiorstwa. Dokonuje również porównania wartości marki a wartości przedsiębiorstwa.
Rocznik
Numer
Strony
68--71
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
- Jak określić wartość marki, M. Hyży, w Gazecie MSPnr 6(134)/2013, czerwiec 2013.
- The Impact of Brand Value Announcements on Firm Value, D. de Beijer, M. Dekimpe, M. Dutordoir, F.H.M. Verbeeten, February 2009.
- Valuation of brands and intellectual capital, P. Fernandez, November 2013.
- Use Of The 25 Per Cent Rule In Valuing IP, Robert Goldscheider, John Jarosz And Carla Mulhern, December 2002.
- Doradztwo gospodarcze PLUS, Grant Thornton, czerwiec 2010.
- Średnia ważona dziennym wolumenem obrotu w ciągu danego roku, obliczona na podstawie danych portalu www.gpwinfostrefa.pl.
- BZ WBK MAKROskop za lata 2004-2013.
- Ranking Polskich Marek 2013, Rzeczpospolita, grudzień 2013.
- http://www.businessdictionary.com
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171369255