PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 3 | 68--71
Tytuł artykułu

Czy warto budować silną markę?

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Is it Worth Building a Strong Brand?
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor przedstawia rozważania na temat budowania silnej marki przedsiębiorstwa jako jednego z ważniejszych aktywów niematerialnych przedsiębiorstwa. Dokonuje również porównania wartości marki a wartości przedsiębiorstwa.
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Jak określić wartość marki, M. Hyży, w Gazecie MSPnr 6(134)/2013, czerwiec 2013.
  • The Impact of Brand Value Announcements on Firm Value, D. de Beijer, M. Dekimpe, M. Dutordoir, F.H.M. Verbeeten, February 2009.
  • Valuation of brands and intellectual capital, P. Fernandez, November 2013.
  • Use Of The 25 Per Cent Rule In Valuing IP, Robert Goldscheider, John Jarosz And Carla Mulhern, December 2002.
  • Doradztwo gospodarcze PLUS, Grant Thornton, czerwiec 2010.
  • Średnia ważona dziennym wolumenem obrotu w ciągu danego roku, obliczona na podstawie danych portalu www.gpwinfostrefa.pl.
  • BZ WBK MAKROskop za lata 2004-2013.
  • Ranking Polskich Marek 2013, Rzeczpospolita, grudzień 2013.
  • http://www.businessdictionary.com
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171369255

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.