PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | 6 | nr 161 Badania rynkowe | 115--130
Tytuł artykułu

Kreowanie wartości marek medialnych

Warianty tytułu
The Creation of Media Brands' Value
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono problematykę kreowania marki na rynku medialnym oraz dokonano analizy tych działań marketingowych właścicieli mediów, które mogą się w największym stopniu przyczyniać do kreowania wartości marki. Przedstawiono także klasyfikację najcenniejszych marek na polskim rynku medialnym oraz określono, jakie czynniki wpłynęły w największym stopniu na ich pozycję rynkową. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents issues concerning the creation of brand on the media market. The management of brand should be considered in all marketing actions of a particular company. The article presents the analysis of those media owners' marketing actions which can have the strongest impact on the creation of brand value. It also presents the classification of the most valuable brands on the Polish media market and factors that intensely influence their market position. (original abstract)
Słowa kluczowe
PL
EN
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Zarządzania Edukacja we Wrocławiu
Bibliografia
  • Kowalski T., Jung B., Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów, Wyd. Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2006.
  • Badania Radio Track 2002, przeprowadzone od marca do maja 2002 r. przez Instytut Badań SMG/KRC Poland Media SA.
  • Badania Radio Track 2009, zrealizowane przez MillwardBrown SMG/KRC w okresie listopad 2008 - styczeń 2009 r. na zlecenie Komitetu Badań Radiowych.
  • "Ranking najcenniejszych polskich marek", dodatek do dziennika "Rzeczpospolita" z 10.12. 2009.
  • "Top Marka. Badania Press Service Monitoring Mediów", dodatek do miesięcznika "Press", grudzień 2008 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171370213

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.