PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 177 Performance Measurement and Management | 29--38
Tytuł artykułu

Measurement of the Performance Level of Long-Term Services

Warianty tytułu
Pomiar stopnia zaawansowania usług długoterminowych
Języki publikacji
EN
Abstrakty
W artykule zaprezentowano cechy charakterystyczne usług, które zgodnie z polskim prawem bilansowym traktuje się jako długoterminowe. Następnie na przykładzie liczbowym przedstawiono metody ustalania stopnia zaawansowania usługi będącej w trakcie realizacji na dzień bilansowy oraz opisano, w jakich okolicznościach należy je stosować. W podsumowaniu zaprezentowano graficznie wyniki porównania zastosowania różnych metod.(abstrakt oryginalny)
EN
The paper presents characteristic features of services which, pursuant to the Polish balance sheet law, are treated as long-term services. Subsequently, the methods of determining the performance level of the service in progress as of the balance sheet day are presented based on the example of numbers, and the circumstances in which they ought to be applied are described. The results of the comparison of various methods are presented visually in the conclusion(original abstract)
Słowa kluczowe
PL
Twórcy
  • Wrocław University of Economics, Poland
Bibliografia
  • Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. nr 76, poz. 694 z późń. zm.).
  • Krajowy Standard Rachunkowości nr 3 "Niezakończone usługi budowlane" (Dziennik Urzędowy Ministra Finansów nr 16, poz. 88).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171371381

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.