PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 31, T.2 Ekonomiczne i organizacyjne instrumenty wspierania rozwoju lokalnego i regionalnego. Finanse, rachunkowość, przedsiębiorczość | 377--400
Tytuł artykułu

Modern Society: Life - Long Learning Systems for Management Specialists

Warianty tytułu
Nowoczesne społeczeństwo: system ciągłego kształcenia specjalisty ds. zarządzania
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Publikacja przedstawia analizę aktualnych problemów zarządzania rozwojem specjalistów z zakresu zarządzania. Celem publikacji jest sformułowanie i wskazanie na możliwości aplikacji na współczesnego zarządzania zasad ciągłego kształcenia i rozwoju specjalisty ds. zarządzania jak również opisanie oryginalnego modelu zarządzania rozwojem w oparciu o idee ustawicznego (ciągłego) kształcenia.(abstrakt oryginalny)
EN
Priority in applying these principles should be given to establishment and development of management specialist development systems that are based on the implementation of the idea of integrated individualized academic studies and "life-long learning". This idea could be viewed as having especially good prospects in the countries of Eastern and Central Europę, which are seeking to establish and develop modern management specialist development systems. Further theoretical studies and practical works for public management specialist development improvement should be viewed as an essential prerequisite for successful encouragement of social and economic advancement in Lithuania and other Eastern and Central European countries, as well as in the whole European Union.(fragment of text)
Twórcy
  • Vilnius Gediminas Technical University, Lithuania
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171372743

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.