PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | 96 | z. 4 | 215--225
Tytuł artykułu

Alternatywne formy komunikacji kancelarii prawnych z grupami otoczenia

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Alternative Ways of Communications between Law Offices and Neighbordhood Groups
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu przedstawiono sposoby promocji wykorzystywane przez kancelarie prawne. Ukazano również prawne aspekty związane z promocją usług prawnych. Public realtions stały się nieodłącznym elementem zarządzania każdego przedsiębiorstwa, szczególnie w procesie kreowania wizerunku jednostek organizacyjnych. Rozwój gospodarczy doprowadził do poszerzenia obszarów, w których wykorzystywane są public relations. Usługi z zakresu prawa, upowszechnienie informacji o ich dostępności niezbędne są również na obszarach wiejskich, a szczególnie w sferze agrobiznesu. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper aims to pesent ways of promotion used by law offices. Legal aspects connected to promotion of legal service were also descrrbed. Public relations occurred to be an inseparable element in the management of each company. They are also essential in the process of image creation both in case of organizational units and individuals. The economic development extended fields in which public relations are utilized. Legal service and its availability are also indispensable in rural area, and especially in agribusiness. (original abstract)
Rocznik
Tom
96
Numer
Strony
215--225
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
  • Black S. 2003: Public relations. Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
  • Bobrowicz M. 2001: Marketing usług prawniczych. Dom Wydawniczy ABC, Warszawa.
  • Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dn. 2.04.199., Dz.U. 1997.78.483.
  • Ławicki J.S. 2005: Marketing sukcesu - partnering. Wydawnictwo Difm, Warszawa.
  • Obrębski T. 2002: Kapitał ludzki w Polsce. [W:] Perspektywy rozwoju kapitału ludzkiego jako czynnika wzrostu gospodarczego Polski. L Białoń., C. Pietras, T. Obrębki, S. Marciniak, (red.). Politechnika Warszawska, Warszawa, s. 44.
  • Ociepka B. (red.) 2003: Public relations w teorii i praktyce. Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław.
  • Ries L. 2004: Upadek reklamy i wzlot public relations. PWE, Warszawa, s. 207.
  • Rozwadowska B. 2002: Public relations. Teoria. Praktyka. Perspektywy. Wyd. Studio EMKA, Warszawa, s.15.
  • Skrzypek D. 2000: Jakość i efektywność. Wyd. UMCS, Lublin, s. 285.
  • www.kw.biznesnet.pl
  • www.bip.kirp.pl
  • www.edukacjaprawnicza.pl
  • www.gazetaprawna.pl
  • www.info_pr.pl
  • www.konsultanciinfo
  • www.goldenline.pl
  • Zasady Etyki Radcy Prawnego
  • Zbiór zasad etyki adwokackiej i godności zawodu. Kodeks Etyki Adwokackiej. Uchwała nr 2/XVIII/ 98 ze zmianami wprowadzonymi uchwałą Naczelnej Rady Adwokackiej nr 32/2005 z 19 listopada 2005 r.).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171373937

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.