PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | 17 | nr 118 Systemy informacyjne w zarządzaniu. Przegląd naukowo-dydaktyczny | 137--146
Tytuł artykułu

Edukacyjne walory narzędzia PICTURE

Warianty tytułu
The Educational Value of Picture Tool
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Employers pay attention to the practical knowledge and skills of graduates, requiring knowledge of not only the widely understood information technology, but also in the fields of economics and management. Hence, it is very important to provide students of computer science with this type of knowledge. One of the tools that can be used in this context is the PICTURE. The article describes the pros and cons of this tool from an educational point of view.(abstrakt oryginalny)
EN
Pracodawcy zwracają uwagę na praktyczną wiedzę i umiejętności absolwentów studiów informatycznych, wymagając od nich wiedzy nie tylko z zakresu szeroko pojętej informatyki, ale także z dziedziny ekonomii czy zarządzania. Stąd bardzo ważne jest wyposażenie studenta informatyki w taki rodzaj wiedzy. Jednym z narzędzi, które może być w tym kontekście wykorzystane, jest PICTURE. Artykuł opisuje zalety i wady tego narzędzia z edukacyjnego punktu widzenia.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • Dokumentacja projektu nr 027717 PICTURE 2006-2009.
  • Dworak K., Oczekiwania rynku pracy wobec absolwenta informatyki - oczami klientów SAP, SAP Consulting, materiały publikowane w Internecie.
  • Nowicki A., Wydmuch G., Nowe podejście do kształcenia informatyka-ekonomisty na uczelniach wyższych w Polsce, AE, Wrocław, materiały publikowane w Internecie.
  • Ziemecka M., PICTURE jako narzędzie wspierające podejmowanie decyzji w zakresie IT w administracji publicznej, [w:] Wybrane problemy budowy aplikacji dla gospodarki elektronicznej, red. M. Niedźwiedziński, K. Lange-Sadzińska, Łódź 2009.
  • ---
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171373973

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.