PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 3 Rynek i Konsumpcja | 32--38
Tytuł artykułu

Aktualna sytuacja na rynku pracy w branży Call/Contact Center

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Current Situation on the Job Market of The Call/Contact Center Br
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Poniższy artykuł jest próbą odpowiedzi na pytanie, w jakiej kondycji w chwili obecnej znajduje się rynek pracy branży Call/ Contact Center. Spojrzenie na miejsce pracy z punktu widzenia potencjalnych kandydatów i pracowników, ale także pracodawców. Celem jest określenie potencjału drzemiącego w tych miejscach pracy, a także wskazanie jak rynek pracy branży Call/Contact Center jest przygotowany na czasy kryzysu. (abstrakt oryginalny)
EN
The following article is an attempt to answer the question concerning the condition of the job market of the Call/Contact Center branch. It is a view of the workplace from the perspective of the prospective candidates, employees and employers as well. The aim is to define the potential of these workplaces, and to present the preparation of the job market of the Call/Contact Center branch for the time of crisis. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
32--38
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • 1. AvistaMedia Grupa Dialog, (2010), 7 powodów dla których warto u nas pracować - http://gazeta.praca.pl, [27.05.2010].
  • 2. Buś M., (2012), Polski rynek Call/Contact Center 2012, Outsourcing & More, nr 5(6).
  • 3. Bzdawka M., Świejkowski M., (2012), Praca w Call Center - wszystko co warto wiedzieć przed wysłaniem CV, http://youngpro.pl, [10.02.2010].
  • 4. Cieślak M., (2009), Call center - cienie i blaski pracy konsultanta telefonicznego, http://studente.pl/artykuły, [11.03.2009].
  • 5. Holman D., Batt R., Holtgrewe U., (2007), The Global Call Center Report: International Perspectives on Management and Employment.
  • 6. JK, (2012), Rynek pracy wyhamował, http://praca.wp.pl, [08.10.2012].
  • 7. Kamiński R., (2011), Jak rynek call center przywita rok 2012?, http://www.komputerwfirmie.org, [13.12.2011].
  • 8. Kostecki M.J., (2007), Glosariusz call center/help desk, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN S.A.
  • 9. Sawicka M., (2012), Praca w call center to zawsze na praca na chwilę, http://marketing.nf.pl, [14.02.2012].
  • 10. Stefaniak P., (2012), Stabilny wzrost rynku call center, http://www.praca.wnp.pl, [01.03.2012].
  • 11. TK/JK, (2012), Pogardzany, ale skuteczny. Przed telemarketerem nie uciekniesz,http://praca.wp.pl, [05.09.2012].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171374427

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.