PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 74 | 27--38
Tytuł artykułu

Badania marketingowe w Polsce i ich odbiór społeczny

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Research in Poland and its Social Perception
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu przedstawiono opinię osób uczestniczących w badaniach marketingowych na temat zasadności prowadzenia takich badań, preferowanych form i metod uczestnictwa w procesie badawczym oraz ocenę stopnia wiarygodności wyników uzyskanych w tych badaniach. (fragment tekstu)
EN
In the paper authors present opinions of marketing research participants about legitimacy of the research, reasons to begin it and preferred forms and methods of participation. Authors also approximated an evaluation of creditability of gained research results. (original abstract)
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
  • CHURCHILL G.A.: Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne. Wydaw. Naukowe PWN, Warszawa 2002.
  • DOBIRGAŁA-KORONA B.: Marketing. Przesłanki i narzędzia decyzji marketingowych. Wydaw. Prywatnej Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji, Warszawa 1996.
  • DULINIEC E.: Problemy organizacji badań marketingowych. "Marketing i Rynek" 1994 nr 2.
  • GARBARSKI L., RUTKOWSKI I., WRZOSEK W.: Marketing. PWE. Warszawa 1995.
  • KACZMARCZYK S.: Badania marketingowe. Metody i techniki. PWE, Warszawa 2003.
  • KOTLER Ph.: Marketing. Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o, Poznań 2005.
  • KRAMER J.: Rynek jako przedmiot badań. Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 1995.
  • MAZUREK-ŁOPACIŃSKA K.: Badania marketingowe. Teoria i praktyka. Wydaw. Naukowe PWN, Warszawa 2005.
  • MAZUREK-ŁOPACIŃSKA K.: Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań. Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, Wrocław 2002.
  • SORA A.: Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie. [w:] Badania marketingowe. Od teorii do praktyki. Red. naukowa D. Maison, A. Noga-Bogomilski. GWP, Gdańsk 2007.
  • SZTUCKI T.: Marketing przedsiębiorcy i menedżera. Agencja Wydwanicza Placet, Warszawa 2000.
  • http://pl. wikipedia.org/wiki/FMCG
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171375785

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.