PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 116 Zarządzanie strategiczne w praktyce i teorii | 48--56
Tytuł artykułu

Bariery inicjacji procesu zarządzania strategicznego w uczelni publicznej

Warianty tytułu
Barriers of Setting on Motions the Process of Strategic Management in Public Schools of Higher Education
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania było rozpoznanie sytuacji w zakresie barier uruchomienia procesu zarządzania strategicznego w uczelniach publicznych w Polsce. Wyniki przeprowadzonych badań wykazały, że główną barierą uruchomienia procesu zarządzania strategicznego w uczelniach publicznych jest opór pracowników przed zmianami. Wśród uczelni opracowujących strategię bardzo istotną barierą są ograniczone zasoby finansowe. (abstrakt oryginalny)
EN
The main objective of the paper is to assess the situation in the context of barriers to set in motion the process of strategic management in Polish public schools of higher education. As a result of research, it has been proven that the main barrier is the reluctance of employees to implement changes. Very important barriers among schools being in the middle of formulating the strategy are limited financial resources. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Dietl J., Czy potrzebne jest zarządzanie marketingowe w szkolnictwie wyższym, "Marketing i Rynek" 2004, nr 2.
  • Leja K., Uniwersytet tradycyjny - przedsiębiorczy - oparty na wiedzy, "Nauka i Szkolnictwo Wyższe" 2006, nr 28.
  • Woźnicki J. (red.), Model zarządzania publiczną instytucją akademicką, Instytut Spraw Publicznych, Warszawa 1999.
  • Wójcicka M., Zapewnianie jakości kształcenia. Wprowadzenie do samooceny, Instytut Spraw Publicznych, Warszawa 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171380257

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.