PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr 12 | 16--17
Tytuł artykułu

Dobrowolność w ochronie środowiska

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Ekologia jest modna i bardzo wiele produktów reklamuje się jako "zielony", "odpowiedzialny" albo "ekologiczny". Sprawa jest delikatna, bo dostawcy odmian, którzy nie uzyskali modnej etykietki, nalegają, żeby ich nie używać w ogóle. Albowiem pojawienie się takiej etykietki oznacza, że produkt, który jej nie ma, będzie postrzegany jako gorszy - "nie ekologiczny" - co może być trudne do uzasadnienia, skoro dyskusyjny jest przede wszystkim przymiotnik "ekologiczny". Najdobitniej pokazują to produkty bankowe; w niektórych krajach nie wolno posługiwać się przymiotnikiem "ekologiczny". Zakaz może budzić sprzeciw, ale argumenty są dość ważkie. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
16--17
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171385159

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.