PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 17 | 23--37
Tytuł artykułu

Rola serwisu internetowego w promowaniu działań marketingu społecznie zaangażowanego przez przedsiębiorstwa komercyjne

Autorzy
Warianty tytułu
A Role of Internet Websites to Promote Socially Responsible Marketing Activities of Commercial Enterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł wskazuje, czym jest społeczna odpowiedzialność biznesu, którą wdrażają przedsiębiorstwa komercyjne. Opisuje narzędzia jej realizacji, a w szczególności działania marketingu społecznie zaangażowanego. Prezentuje rolę Internetu w kreowaniu komunikacji społecznie zaangażowanej oraz analizuje wybrane serwisy internetowe, które propagują tego typu działalność firm komercyjnych.(abstrakt oryginalny)
EN
The paper deals with the nature of corporate social responsibility implemented by commercial enterprises. In particular, the activities of socially responsible marketing are described and the role of the Internet to create socially responsible communication is presented, analysing selected websites that propagate such activities of commercial enterprises. Socially responsible marketing is one of the tools to create corporate social responsibility increasingly applied by companies. It embraces the cooperation of commercial companies with social organizations and typically involves a financial support of a specific action. Dedicated Internet websites are increasingly used to propagate the activities of socially responsible marketing. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
23--37
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Bibliografia
  • ARC Rynek i Opinia, Raport "Sponsoring Monitor 2007/2008", wrzesień 2008.
  • Anam, L., Marketing zaangażowany społecznie: CRM, [online], dostępny w Internecie: www.csrinfo.org, dostęp: listopad 2008.
  • Business in the Community, Brand Benefits Survey, 2004.
  • CSR Europe, A Guide to CSR in Europe: Country Insights by CSR Europe 's National Partner Organisations, październik 2009.
  • Euro RSCG, Raport "Know. Przyszłość marki korporacyjnej", listopad 2008.
  • Forum Odpowiedzialnego Biznesu: www.fob.org.pl.
  • Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Raport "Odpowiedzialny biznes w Polsce w 2008 r. - Dobre praktyki", 2009.
  • Knapik, A., Wykorzystanie marketingu społecznego w budowaniu pozytywnych relacji przedsiębiorstwa z otoczeniem [online], dostępny w Internecie: www.epr.pl, dostęp: listopad 2009.
  • Kotler, Ph., Marketing - analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg, Warszawa 1999.
  • Kotler, Ph., K. Keller, Marketing Management, Pearson Prentice Hall, New Jersey 2009.
  • Lambin, J.J., Strategiczne zarządzanie marketingowe, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
  • On Board PR, PBS DGA, Raport z badania " Odpowiedzialny biznes ", czerwiec 2009.
  • Portal finansowy Portfel.pl: www.portfel.pl.
  • Portal o społecznej odpowiedzialności biznesu CSRinfo: www.csrinfo.org.
  • Roman, M., CSR. Zabawka w rękach menedżerów? Portal Organizacji Pozarządowych [online], dostępny w Internecie: www.ngo.pl, dostęp: kwiecień 2009.
  • Serwis internetowy Fundacji Polsat: www.fundacjapolsat.pl.
  • Serwis internetowy programu "Avon kontra Rak Piersi": www.AvonkontraRakPiersi.pl.
  • Serwis internetowy programu "Podziel się Posiłkiem": www.podzielsieposilkiem.pl.
  • Serwis korporacyjny Procter & Gamble: www.pg.com/pl_PL/rozwojl.shtml.
  • Serwis poświęcony idei społecznej odpowiedzialności biznesu: www.dobrybiznes.info.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171385409

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.