PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 116 Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Mikrofirma 2015 | 560--566
Tytuł artykułu

Zarządzanie promocją przedsiębiorstwa w Internecie przy użyciu portalu Pinterest

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Promotion Management of an Enterprise Using the Internet Portal Pinterest
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rosnąca popularność marketingu internetowego, a szczególnie marketingu społecznościowego sprawia, że coraz więcej przedsiębiorców angażuje się w dialog na kanałach Social Media, szczególnie na tych najbardziej popularnych portalach jak Facebook czy YouTube. Tymczasem, oryginalny i sprzyjający kreatywności użytkowników serwis Pinterest pozostaje kanałem nieznanym i w konsekwencji niezagospodarowanym. Celem artykułu jest nakreślenie bezpośrednich i pośrednich korzyści płynących dla przedsiębiorców, którzy zdecydują się zaangażować w ten instrument promocji internetowej. Możliwość oznaczania plików graficznych i filmowych tytułem oraz opisem, możliwość łączenia ich w grupy i publikowania, wyróżniania, komentowania oraz udostępniania sprawia, że asortyment produktów oferowanych przez przedsiębiorstwo może zostać zaprezentowany w niespotykany dotychczas sposób, a jego oferta dotrzeć do potencjalnych klientów na całym świecie.(abstrakt oryginalny)
EN
The growing popularity of internet marketing, especially social marketing lets makes more and more entrepreneurs engage in the social dialogue on social media channels. While a growing number of owners and decision makers in Polish companies decide to promote the company on popular networking sites such as Facebook and YouTube, Pinterest service channel remains widely unknown. The purpose of the article was to highlight the benefits for those entrepreneurs, who choose to engage in this online promotion tool. Ability of publicing image and movie files, the possibility of connecting them into groups and publishing, highlighting, commenting, and sharing makes possible to present the assortment of the company in an unprecedented way as well as to reach out to potential customers around the world.(original abstract)
Twórcy
autor
  • Politechnika Poznańska
Bibliografia
  • Bergovici J., Who Coined ´Social Media´? Web Pioneers Compete for Credit, Forbes, www.forbes.com/sites/ jeffbercovici/ 2010/12/09/who -coined-social -media-webpioneers- compete-for-credit (14.06.2014).
  • Curtis A., The brief history of Social Media, www.uncp.edu/ home/ acurtis/ NewMedia/ SocialMedia/SocialMediaHistory.html (9.08.2013).
  • Kaplan A.M., Haenlein M., Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media, "Business Horizons" 2010, vol. 53, nr 1.
  • Pawlak J., Podstawy marketingu internetowego dla małych firm, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie, Leszno 2011.
  • Pinterest has 70 million users. More than 70% are in the U.S., http://semiocast. com /en/publications/2013_07_10_Pinterest_has_70_million_users (14.11.2013).
  • Pinterest w listopadzie 2013 - przegląd polskich działań, http://nowymarketing.pl/a/2635, pinterest-w-listopadzie-2013-przeglad-polskich-dzialan (14.11.2013).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171386445

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.