Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
The article presents the evaluation of the tourism potential and attractive elements of selected by authors tourism products in the Warmia and Mazury. The study was conducted in the form of an interview of 100 people. The results indicate a positive assessment of the attractiveness of the 11 presented tourism products, while the need to make some changes for the benefit of tourists.(author's abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
Strony
23--29
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- University of Warmia and Mazury in Olsztyn, Poland
autor
- University of Warmia and Mazury in Olsztyn, Poland
Bibliografia
- Bartkiewicz, P., Krajewska, A., Magda, I., Nazarczuk, J.M. & Pelle, D. (2010). Warmia i Mazury 2020 - Jaka droga do rozwoju? Olsztyn: Instytut Badań Strukturalnych.
- Dylewski, A. (2007). Warmia i Mazury. Warszawa: Świat Książki.
- Harajda, S., Liżewska, I. & Młynarczyk, K. (2010). Kanon krajoznawczy Warmii i Mazur. Olsztyn: Pracownia Wydawnicza ElSet
- Jurak, M. (2008). Miejsca z klimatem. Noclegi z klasą. Warmia i Mazury. Olsztyn: Agencja WIT Witold Mierzejewski.
- Jurak, M. & Harajda, S. (2008). Warmińsko-mazurskimi szlakami. Olsztyn: Agencja WIT Witold Mierzejewski.
- Klimczak, J., Kiełsznia, M. & Żukowski, M. (2011). Rozwój inwestycji turystycznych na wybranych obszarach Krainy Wielkich Jezior Mazurskich. Warszawa: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR.
- Kopyść, K. (2011). Szlak kajakowy rzeki Krutyni. Olsztyn: Mazury PTTK.
- Łodzińska, E., Wieczorek, W., Kulczyk, S. & Kryciński, S. (2008). Polska niezwykła województwo warmińsko-mazurskie. Warszawa: Demart
- Mydlińska, A. (2007). Mazury. Białystok: Wyd. Agencja Reklamowo-Wydawnicza ART.
- Nadolski, A. (2008). Grunwald 1410. Warszawa: Bellona
- Panasiuk, A. (2008). Produkt turystyczny. In:Gospodarka turystyczna. Ed. A. Panasiuk. Warszawa: PWN.
- Pasieczny, R., Bajcar, A. & Omilanowska, M. (2009). Atrakcje turystyczne Polski od A do Z. Warszawa: Multico Oficyna Wydawnicza.
- Paszenda, J. (2001). Święta Lipka. Przewodnik. Święta Lipka: Klasztor o.o. Jezuitów.
- Polish Tourist Organisation. (2010). Badanie skuteczności kampanii promocyjnej walorów turystycznych Polski Wschodniej. Sopot- Warszawa: PBS DGA.
- Polska pełna uroku. Wędrówki z pasją. (2008). Ed. R. Brzezińska. Warszawa: Petit Fute - Polska.
- Siemiński, S. (1995). Wilczy Szaniec. Kętrzyn: Bartograf.
- Szynkowski, J. (2001). Reiseführer Masuren. Land der dunklen Wälder und kristall'nen Seen. Kętrzyn: Kengraf.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171389583