PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | 24 Zarządzanie szkołą wyższą | 65--80
Tytuł artykułu

Tworzenie modelu segmentacji wyższych szkół ekonomicznych z zastosowaniem teorii ugruntowanej

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Niniejsze opracowanie dotyczy zastosowania teorii ugruntowanej w segmentacji wyższych szkół ekonomicznych. Można go rozpatrywać na dwóch płaszczyznach. Pierwszej - metodologicznej związanej z wykorzystaniem jej w marketingu. Tu krok po kroku została opisana procedura tworzenia nowych koncepcji rozwojowych. Drugiej - związanej z praktycznym sposobem kształcenia ekonomistów w kontekście zmieniającej się sytuacji na rynku pracy. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper concerns the use of grounded theory in segmentation of economic universities. It can be seen on two levels. First, methodological level is related to the application this theory in marketing. The author, step-by-step describes the procedure of application grounded theory in creation and development of new concepts. Second level is related to the practical way to use above theory in the training of economists in the context of the changing situation on the labor market. (original abstract)
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Bibliografia
  • Buchanan J.M., Finanse publiczne w warunkach demokracji, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997.
  • Charmaz K., Teoria ugruntowana. Praktyczny przewodnik po analizie jakościowej, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2009.
  • Konecki K., Studia a metodologii badań jakościowych. Teoria ugruntowana, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000.
  • Kotler Ph., Kotler o marketingu. Jak kreować i opanować rynki, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
  • Straś-Romanowska M., Bartosz B., Żurko M., Badania narracyjne w psychologii, ENTRIA Wydawnictwo psychologii i kultury, Warszawa 2010.
  • www.naukawpolsce.pl
  • http://pl.wikiquote.org/wiki/Ludwig_Boltzmann
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171390725

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.