PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 8 (CD) | 379--388
Tytuł artykułu

Wirtualizacja usług na rynku nieruchomości

Autorzy
Warianty tytułu
Virtualization of Services on the Real Estate Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W dobie Internetu wirtualizacja usług w znacznym stopniu objęła polski rynek nieruchomości. Pośrednicy w obrocie nieruchomościami i deweloperzy nie ograniczają się tylko do projektowania witryn internetowych i pozycjonowania stron, lecz stosują także wirtualne usługi, które powinny wyróżniać daną ofertę na tle pozostałych oraz skłaniać potencjalnego nabywcę do zakupu. W niniejszej publikacji omówione zostaną nowoczesne techniki oferowania nieruchomości na sprzedaż w Internecie takie jak wirtualny spacer, wizualizacja nieruchomości, plany 3D oraz filmy z lotu ptaka. Krytyczna analiza literatury przedmiotu, ze względu na niewielką liczbę publikacji zwartych, oparta została także na źródłach internetowych. (abstrakt oryginalny)
EN
In age of the Internet virtualization of services significantly embraced Polish real estate market. Real estate agents and developers are not only limited to website design and search engine optimization, but also use virtual services that should stand out against the background of a particular offer and to affect the potential buyer to purchase. This article will discuss the innovative services used in daily activities of people connected with the sale of real estate, such as virtual tours, real estate visualization, 3D plans and aerial films. Critical analysis of the literary subject due to the small number of publications was also based on Internet sources. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
379--388
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Bibliografia
  • Dziuba, D. (1998). Wirtualizacja działalności gospodarczej w oparciu o sieć Internet - w stronę gospodarki usieciowionej. Warszawa: Wydawnictwo Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.
  • Maciejowski, T. (2003). Narzędzia skutecznej promocji w Internecie. Kraków: Oficyna Ekonomiczna.
  • Lisiecki, J. (2009). Organizacja pracy biura pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. W: I. Foryś (red.), Obrót nieruchomościami. 94-97. Warszawa: Poltext.
  • Rodzeń, D. (2011). Promocja oferty handlowej pośredników w obrocie nieruchomościami z wykorzystaniem portali ogłoszeniowych. Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy. (23), 209-221.
  • Stachura, E. (2007). Marketing na rynku nieruchomości. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
  • Tokarz, D. (2012). Panoramy sferyczne jako nowoczesna forma prezentacji nieruchomości. W: M. Nowak, P. Kreja (red.), Gospodarowanie nieruchomościami - aspekty ekonomiczne i prawne. (tom II, 158-161). Szczecin: Volumina.pl.
  • www.fooz.pl/blog/tworzenie-wirtualnych-wycieczek-niezbedny-sprzet-i-oprogramowanie (12.02.2015).
  • www.wirtualnewizyty.galactica.pl (12.02.2015).
  • www.strefynieruchomosci.blog.pl/2014/11/06/nieruchomosc-z-lotu-ptaka-czyli-moda-na-drony (12.02.2015).
  • www.wizualizacje-3d.pl/marketing-nieruchomosci. (12.02.2015).
  • www.wizualizacje-3d.pl/fotorealizm-renderingow. (12.02.2015).
  • www.a1116.asariwww.pl/data?f=Image/plan1.jpg (12.02.2015).
  • www.bi.gazeta.pl/im/4/7613/z7613344Q,Wizualizacja-osiedla-19--Dzielnica.jpg (12.02.2015).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171392185

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.