PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 8 (CD) | 429--438
Tytuł artykułu

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa usługowego

Warianty tytułu
The Service Enterprise Social Responsibility
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest analiza czynników determinujących odpowiedzialność społeczną przedsiębiorstwa usługowego. Analizie poddano wpływ cech usług i procesu ich świadczenia na odpowiedzialność społeczną przedsiębiorstwa. Rozpatrzono holistyczną koncepcje działalności przedsiębiorstwa i etykę biznesu. Rozważania o odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa usługowego oparto na badaniach opisowych i przyczynowych oraz analizie porównawczej. (abstrakt oryginalny)
EN
The goal of this paper is presenting the analysis of factors shaped the service enterprise social responsibility. The impact of service features and service processing on enterprise social responsibility were analysed. The holistic concept of enterprise activities and business ethics ware submit for consideration. Deliberations about enterprise social responsibility was examined by applying descriptive and causal research, and comparative analysis. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
429--438
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Koszalińska
Bibliografia
  • Barlett, Ch. A., Beamish, P. W. (2011). Transnational Management. New York: McGraw-Hill.
  • Crane, F. G., Kerin, R. A., Rudelius, W. (2008). Marketing. Toronto: McGraw-Hill Ryerson.
  • D'Alimonte, D. (2013). Pricing your products and services based on perceived value, Global Trade Weekly, (September).
  • Griffin, R. W. (2013). Podstawy zarządzania organizacjami. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • Kotler, Ph., Keller, K.L. (2006). Marketing Management. New Jersey: Pearson Prentice Hall.
  • Michalski, E. (2014a). Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • Michalski, E. (2012b). Marketing. Podręcznik akademicki. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • Perreault, W. D., McCarthy, E. J. (2005). Ethical Marketing in a Consumer - Oriented World. Applications in Basic Marketing. W: W.D. Perreault, J.P. Cannon, E.J. McCarthy: Basic Marketing - A Marketing Strategy Planning Approach. Irwin: McGraw-Hill.
  • Stiglitz, J.E. (2002). Globalizations and Its Discontents. New York: Norton.
  • Zeithaml, V.A., Bitner, M.J., Gremler, D.D. (2009). Services Marketing. Boston: McGraw-Hill.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171392267

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.