Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W dobie coraz powszechniejszej i bardziej dynamicznej informatyzacji oraz digitalizacji otaczającego nas świata procesy kształcenia coraz częściej są realizowane z wykorzystaniem nowych mediów. Rosnąca w edukacji popularność aplikacji nowych technik oraz technologii przekazu informacji i wiedzy rodzi pytanie o ich skuteczność z punktu widzenia możliwości oraz poziomu osiągania zakładanych efektów kształcenia. W opracowaniu zaprezentowano fragment wyników badań dotyczących oceny wykorzystywania nowych mediów w procesach kształcenia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Celem poznawczym tej części przeprowadzonych badań było poznanie opinii studentów na temat skuteczności stosowania na ćwiczeniach nowych mediów, na potrzeby realizacji procesów kształcenia oraz osiągania przypisywanych im efektów.(fragment tekstu)
Rocznik
Strony
74--84
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Bibliografia
- Margulis L.: Gry w wirtualnym środowisku nauczania. "E-Mentor" 2005, nr 1(8).
- Rizzi P., Woźniakiewicz J.: Perspektywy zastosowania gier symulacyjnych w edukacji - teoria i praktyka. "Homo Communicativus" 2008, nr 3(5).
- Leszkowicz M.: Komunikacja wizualna w materiałach dydaktycznych. "E-Mentor" 2009, nr 3(30).
- Szpunar M.: Czym są nowe media - próba konceptualizacji. "Studia Medioznawcze" 2008, nr 4(35).
- Jayaram S., Engmann M.: Developing Skills for Employability at the Secondary Level: Effective Models for Asia. "Prospects" 2014, No. 44(2).
- Kotarbiński T.: Traktat o dobrej robocie. Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1975.
- Pokojski W., Różański J., Wicińska J.: Wdrażanie e-learningu w szkole wyższej na przykładzie Wszechnicy Polski ej-Szkoły Wyższej TWP. "E-Mentor" 2011, nr 4(41).
- Jędryczkowski J.: Prezentacje multimedialne w procesie uczenia się studentów. Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2005.
- Smith F.C., Greenwood S.R.: Modern Ways to Enhance Surgical Teaching Skills. "Surgery" 2012, No. 30(9).
- Barański W.M., Walkowiak T.: Multimedialna technologia nauczania w Internecie. W: Nowe media w edukacji. Osiągnięcia pracowników Politechniki Wrocławskiej w zakresie nauczania z wykorzystaniem nowych mediów. Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wroclaw 2005.
- Forcheri P., Molfino M.T., Quarati A.: Teleconferencing Tools in Enterprises - Constraints and Opportunities. "British Journal of Educational Technology" 2000, No. 31(2).
- Czekan D.: Systemy wideokonferencyjne jako efektywne narzędzia w edukacji na odległość. "E-Mentor" 2005, nr (1).
- Woodward A.T., Freddolino P.P., Blaschke-Thompson C.M., Wishart D.J., Bakk L., Kobayashi R., Tupper C.: Technolog)' and Aging Project: Training Outcomes and Efficacy from a Randomized Field Triai. "Ageing International" 2001, No. 36(1).
- Stachowiak B.: Nauczyciel akademicki a media społecznościowe. "E-Mentor" 2013, nr 3(50).
- Plebańska M., Kopciał P.: Project-Based e-Learning z wykorzystaniem platformy zdalnego nauczania Fronter. W: E-learning - narzędzia i praktyka. Red. M. Dąbrowski, M. Zając. Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa 2012.
- Wojtaszczyk K., Striker M.: Obcrwy przed uczeniem się na odległość - opinie łódzkich studentów. "E-Mentor" 2011, nr 4(41).
- Kierzek M., Tyburski M.: Badanie potrzeb i oczekiwań studentów i pracowników w kontekście rozwoju e-edukacji w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. "E-Mentor" 2005, nr 1(8).
- Dąbrowski M.: Formy wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji w opinii nauczycieli i studentów SGH. "E-Mentor" 2005, nr 1(8).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171396411