PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 27 Zeszyt Naukowy Studium Języków Obcych | 47--52
Tytuł artykułu

Callan Method czy Helen Doron Early English - angielski dla dzieci

Warianty tytułu
English for Kids: the Callan Method or the Helen Doron Early English?
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Język angielski - w sposób tradycyjny czy niekonwencjonalny? Nowe szkoły językowe pojawiające się na polskim rynku zachęcają kolorowymi szyldami, obiecującymi hasłami typu "English in quarter of time" ("Angielski cztery razy szybciej"), "Early English dla najmłodszych" itp. Ilu z nas zastanawia się nad prawdziwością tych sloganów? Wielu stawia dziś na efektywność, szybką naukę; ambitni rodzice wybierają dla swoich dzieci najnowsze oferty językowe, chcąc zapewnić im świetlaną przyszłość. Potencjalni uczestnicy kursów językowych oczekują sukcesu, rzadko zastanawiając się, co tak naprawdę oferuje wybrana przez nich metoda. Callan Method i Helen Doron Early English to jedne z metod cieszących się obecnie największą popularnością. Gwarantują one sukces w nauce, ciekawą formę spędzenia czasu, otwierają przed nami szerokie możliwości. Jednak przedział wiekowy uczniów również odgrywa tu dużą rolę. Helen Doron przeznaczona jest dla dzieci od 1. do 14. roku życia, tymczasem metoda Callana jest najczęściej wybierana przez młodzież i dorosłych, chociaż nie wyklucza się tu nauczania dzieci. (fragment tekstu)
EN
Nowadays the English language is becoming more and more popular. New language schools emerging on the market have a variety of courses on offer. Many of them are constructed especially for children. The issue questioned in this article is - which one, Callan Method or Helen Doron Early English is more suitable for children. The research is based on lesson observation, analysis of lesson plans and diagnostic tests. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Callan Stage 1, 2001.
  • Doron H.: Botty Robot Teaches you English, London 2001.
  • Fontana D.: Psychology for Teachers, British Psychological Society in association with Macmillan Publishers, London 1981.
  • Sylwestrowicz J.: Lekcja języka obcego, WSiP, Warszawa 1979.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171397163

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.